Én-Is-Ten, És Ten?

Én-Is-Ten, És Ten?

TEN

2015. szeptember 09. - Végtelen Szellem

 TEN,

Tevő,

Ténykedő....

TENni... vagy nem TENni

A TEN valójában Teremtő Erőt jelent, Én-Is-Ten vagyok, ahogyan Te-Is-Ten vagy!

"segíts magadon, s az Is-Ten is megsegít" Hajlandó vagy segíTENi Magadon? Hajlandó Vagy TENni valamit Magadért?

Terem-T-Ő,

Az Én Terem (térem) Töve, Támpontja, Tevője (TENni tudója, akarója) vagyok épp úgy mint Ő a Terem-TŐ Ős-Ten, Ős-Tevő erő mely megteremtette a VilágEgyetemet. Eme TeremtŐ ERŐ Benned ÉL-Ő!

Néhány LYÓ-TAN, Ő-s-TEN-től!  Kép forrása: https://www.facebook.com/tencsoport?fref=nf

 

ten.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szeres.blog.hu/api/trackback/id/tr967773716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása